Accordeonisten - Repertoire

Email: info@accordeonverenigingspelo.nl

Bel ons: +31 (0)495 49 35 52

De accordeonvereniging Spelo bestaat uit een hechte groep trouwe spelers die iedere maandagavond in een gemoedelijke sfeer aan leuke, uitdagende muziek werkt.

Het orkest bestaat uit meerdere partijen. We spelen altijd met vier verschillende stemmen met daarbij nog een basaccordeonist. Bij optredens komt hier nog een slagwerker bij. Hierdoor heeft het orkest een volle klank, valt er veel te ontdekken in de verschillende stemmen en is het een genot om naar te luisteren.

Ons repertoire bestaat uit bekende nummers zoals, Always look on the bright side of life, One moment in time, hommage aan Edith Piaf, Italo Pop Hits, Brazil, maar ook wat klassiekere muziek zoals Ammerland, Concerto, Saphir en luchtige muziek zoals de Europa-parade, Egeländerpolka, Amsterdamse medley en nog vele anderen. Kortom een gevarieerd repertoire met voor ieder wat wils.

Vanaf nu te koop een prachtige CD van het op 12 november 2017 gegeven Jubileumconcert vanwege ons 25-jarig bestaan. De CD kost € 10,00 en is te bestellen via het contactformulier.