Aanmelden - Sponsoring

Email: info@accordeonverenigingspelo.nl

Bel ons: +31 (0)495 49 35 52

Het accordeonorkest Spelo repeteert iedere maandagavond van 19.30 tot 21.30 uur in een van de zalen van het gemeenschapshuis Haaze-Hoof.

Aanmelden

Wij zijn op zoek naar nieuwe leden die ons orkest willen versterken. Van jong tot oud, met weinig of veel ervaring, iedereen is welkom. Voor kinderen en scholieren hebben we een regeling dat zij tot de pauze van 20.30 uur meespelen, zodat het tijdstip van repetitie geen struikelblok vormt. Tevens is het mogelijk een accordeon te huren.

Bent u geïnteresseerd, dan bent u van harte welkom om een repetitie-avond bij te wonen, zodat u zowel de muziek als de sfeer van het orkest kunt proeven. U mag komen luisteren, maar u mag ook meteen meespelen.

Wilt u zich bij ons aan sluiten, dan kunt u het aanmeldingsformulier met hierop alle relevante gegevens over het lidmaatschap downloaden. U kunt dit formulier getekend naar ons terugmailen of op de eerste repetitie-avond meenemen.

Draagt u de accordeon een warm hart toe, en luistert u graag naar accordeonmuziek, dan kunt u ons sponsoren. Er zijn twee manieren om ons te steunen.

Sponsor-formulier

€ 30,00 met gratis toekangskaart eerstvolgend concert**

** wordt 6 weken voor aanvang concert toegestuurd.

Met het versturen van het formulier wordt tevens toestemming gegeven de persoonsgegevens comform de privacyverkaring te verwerken.